فروش آنلاین باطری ماشین

ساخت وبلاگ

مناطق گردشگری ترکیه

ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه، کشوری اورسیای بوده و بخش بزرگ آن در غرب آسیا و خاورمیانه و بخش کوچک در جنوب شرق اروپا قرار دارد و پایتخت آن آنکارا است. شبه جزیره آناتولی با قدمتی در عصر نو سنگی، بیشتر مناطق ترکیه را در برگرفته است. زبان رسمی مردم این کشور، ترکی استانبولی است اما در کنار آن نیز به زبان های دیگر کردی، زازاها، ترکی اذربایجانی هم صحبت می شود. اگر که میخواهید راجب اقامت ترکیه اطلاعات کسب کنید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

معرفی جاذبه های گردشگری ترکیه

مسجد ایاصوفیه

مسجد ایاصوفیه که در اصل کلیسایی برای امپراطور روم شرقی ژوستینین در قرن ششم ساخته شد، شاهکار مهندسان رومی است، گنبد عظیم این مسجد 31 متر است. با بیش از ۱۰۰۰ سال قدمت بزرگ ‌ترین فضای بسته‌ جهان بوده است و این مسجد توسط صلیبیون چهارم غارت شد و در قرن پانزدهم که عثمانی‌ ها شهر را فتح کردند این بنا را به مسجد تبدیل کردند و ایاصوفیه به یکی از موزه ‌های ترکیه معروف شد که اکنون یکی از جاذبه ‌های تاریخی و جز فرهنگ ترکیه به شمار می‌ رود. این مکان ، مکانی مناسبی برای خرید ملک در ترکیه می باشد

دهکده آبی اولودنیز

یکی دیگر از جاذبه های بی شمار در کشور خوش آب و هوای ترکیه، منطقه اولودنیز است که با آب و هوایی مدیترانه ای تجسم بهشت را برای توریست ها به ارمغان می آورد و به بهشت آبی فیروزه ای ترکیه معروف است و نام اولودنیز در معنای لغوی به معنای دریای مرده است ولی این دریا را به معنای مرداب آبی می نشاسند و بخاطره زیبایی فوق العاده محشرمحیط زیست و طبیعت حیرت انگیزش به آن صفت بهشت را داده اند و همه این ها سبب شده تا این دهکده از پر طرفدار ترین مناطق دیدنی ترکیه شود.

شهر وان

شهر وان شهری تاریخی در شرق کشور ترکیه است که بزرگ ترین شهر شرقی این کشور محسوب می شود ، این شهر دارای قدمت تاریخی بوده و برای علاقه مندان به مکان های تاریخی می تواند بهترین شهر باشد با وجود موزه های دیدنی اش ، شهر وان از جمله شهرهای کرد نشین و تاریخی ترکیه هست که کتیبه ی خشایار شاه بزرگ در این شهر قرار دارد و همچنین از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر می توان به دریاچه وان، مسجد حضرت عمر، کلیسای آختامار، قلعه وان و برای علاقه مندان به گربه خانه گربه ها را اشاره کرد.

سواحل آلانیا

این ساحل زیبا اگر در صدر بی نظیر ترین ساحل های جهان نباشد اما بی شک، یکی از سواحل زیبا با آبی شفاف در جهان است که شما حتما باید به آن سر بزنید. آب این ساحل آن قدر تمیز و شفاف است که شما در هنگام موج سواری سنگ ریزه ها و اجرام زیبا را در زیر آب های آبی این دریا را که نزدیک به سطح آب می شوند، می بینید. این منطقه  دارای پرچم آبی می باشد و البته باید این را بدانید که این سواحل از ابتدا آنقدر هم آرام نبوده است. در قرن ۱۷ میلادی یک فرمانده ی رومی این ساحل را که مورد حمله ی دزدان دریایی قرار گرفته بود نجات داد و آن را به محلی امن تبدیل کرد که می توانید در ساحل و امکانات تفریحیش به  انواع و اقسام تفریح ها مانند پرواز با پاراگلایدر ، بازار گردی ، ورزش های ساحلی ، گشت و گذار و بسیاری از کارهای دیگر بپردازید.

سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا یکی از محبوب ترین نقاط ترکیه برای تعطیلات به شمار می رود به خصوص برای ایرانی ها ، این ساحل علاوه بر نقاط توریستی مثل رستوران های بسیار عالی ، مغازه ها و مراکز خرید ، دارای طبیعتی زیبا و محشر است که همه را به خود جذب می کند و آنتالیا، شهر ساحلی و دریایی است که روزهای درخشان ، مثل خورشید و شب‌های آرام شبیه به مدیترانه و رویایی را دارد ، شهری با تفریحات هیجان انگیز ، هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس زیر : https://yardimet.ir/

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : تبیلغات,خرید ملک در ترکیه,اقامت ترکیه,گردشگری, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 19:36

باطری ماشین ساینا

باتری فابریک ساینا باتری های55 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی، اوربیتال وان پریمیوم) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 55 است.

قیمت باتری ساینا به چند عامل بستگی دارد.

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو  باتری ساینا کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باتری ساینا, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 18:00

تحصیل در ترکیه

دلایل زیادی برای تحصییل در ترکیه وجود دارد. ترکیه با دارا بودن ویژگی های طبیعی، حمل و نقل و موقعیت خاص جغرافیایی خود و نیز سیستم آموزشی بین المللی خود مرکز توجه بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ایرانی است.

کشور ترکیه دارای تاریخی کهن است که در نقطه اتصال غرب و شرق پایه گذاری شده است و از موقعیت استراتژیک بسیار خوبی برخوردار است. کشور ترکیه که از سه طرف با دریا احاطه شده است، با داشتن گذرگاه های همچون چناق قلعه و تنگه بوسفور و غیره از اهمیت بیشتری برخوردار است و موقعیت مهمی برایش فراهم ساخته .

دانشگاه های ترکیه دارای اعتبار جهانی هستند که سطح آموزشی ارائه شده بالاتر از استاندارد است و دارای آموزش با کیفیت، اساتید موفق و سیستم آموزشی یکپارچه جهانی است. با توجه به این مزایا، دانشجویان به راحتی می توانند از پله های ترقی بالا رفته و برای زندگی و حرفه خود آماده شوند.

یکی از مهم ترین دلایل پیشنهاد ترکیه برای تحصیل و اقامت ترکیه هزینه های پایین این کشور در مقایسه با بسیاری دیگر از کشور هاست. نرخ بالای ارز و دشواری پرداخت آن برای بسیاری از خانواده ها سبب می شود که جمع کثیری از متقاضیان از گزینه های تحصیل در خارج از کشور منصرف  شوند. اما مجموعه نیلگام با ارائه خدمات ویژه خود برای تحصیل در ترکیه این  مشکل را نیز برطرف کرده است.

شایان ذکر است که خوابگاه‌های کشور ترکیه خصوصا در آنکارا هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای دارند و یک وعده غذای رایگان را برای دانشجویان در نظر می‌گیرند که این مورد به تنهایی می‌تواند هزینه‌های ماهانه زندگی دانشجویی را به حداقل برساند.

دریافت بورسیه از دانشگاه‌های ترکیه

سخن از بورس و دریافت کمک‌هزینه تحصیلی یکی از داغ‌ترین موضوعات بحث در مورد تحصیل در خارج از کشور است. با افزایش دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی در شهرهای ترکیه که آغوش گرم خود را سوی دانشجویان خارجی نیز گشوده‌اند، موضوع بورسیه شدن در دانشگاه‌های این کشور جذاب‌تر هم می‌شود. به دلیل رشد قابل‌توجه ترکیه در زمینه‌های علمی و افزایش موسسات آموزشی، این کشور دانشجویان بسیاری را برای ادامه تحصیل به‌سوی شهرهای بزرگ خود همچون استانبول، ازمیر و آنکارا فرا خوانده است. البته ناگفته نماند که شرایط تحصیلی به نسبت آسان و دردسترس نیز مزید بر اعتبار بین‌المللی این دانشگاه شده و جایگاهِ ثابت آن‌ها را در میان بهترین دانشگاه‌های جهان، برای متقاضیان جذاب‌تر کرده است.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌ها و اقامت ترکیه

برای بورسیه شدن در دانشگاه‌های ترکیه و بهره‌بردن از مزایای رایگان بورس تحصیلی، شرایطی در پیش‌روی دانشجویان وجود دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

سن: متقاضی دریافت بورس از دانشگاه‌های ترکیه در مقطع لیسانس نباید بیش از 21 سال داشته باشد. در مقطع کارشناسی ارشد نیز سن متقاضی نباید از 30 بیشتر باشد. باید توجه داشت که متقاضی بورس در این مقطع باید دوره کارشناسی را به اتمام رسانده باشد و اصل مدرک کارشناسی را ارائه دهد. دریافت بورس برای متقاضی مقطع دکتری نیز برای افراد زیر 35 سال ممکن است. دریافت بورس برای این مقطع نیز ملزم به ارائه مدرک کارشناسی ارشد است.

معدل: یکی دیگر از معیارهای دریافت بورس از دانشگاه‌های ترکیه، شرط معدل است. متقاضی دریافت بورس برای مقطع لیسانس باید مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم با معدلی بالاتر از 14 را ارائه دهد. در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری  معدل مدرک ادائه شده باید بالاتر از 15 باشد. البته ممکن است این شرط به نسبت دانشگاه و رشته متغیر باشد؛ برای مثال برای دریافت بورسیه رشته پزشکی باید معدل بالاتر از 18 ارائه داد.

دانش زبان ترکی استانبولی: به‌عنوان زبان اصلی برای دریافت بورسیه تحصیلی در کشور ترکیه، ارائه مدرک زبان ترکی ضروری است. با این وجود، در بیشتر دانشگاه‌های بین‌المللی مستقر در ترکیه دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. اگر در دانشگاهی که پذیرش آن را دریافت کرده‌اید، به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، باید مدرک زبان تافل یا آیلتس را ارائه دهید.

تحصیل در ترکیه با دریافت بورس از دانشگاه‌های این کشور نه تنها محدودیتی برای دانشجو در انتخاب رشته ایجاد نمی‌کند، بلکه برای رشته‌های دانشگاهیِ گران‌قیمت نیز اعمال می‌شود؛ برای مثال تحصیل در رشته‌های مدیریت ارشد کسب و کار(MBA)  و مهندسی پزشکی به ترتیب با بورس 1000 دلار امریکا و 2000 دلار امکان پذیر است. برای استفاده از این فرصت‌های وسوسه‌انگیز با کارشناسان نیلگام تماس بگیرید تا با اخذ پذیرش قطعی حتی بدون کنکور و با بورس ۵۰، ۶۰ و ۷۵ درصد در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنید.

آزمون SAT جهت ورود و تحصیل در دانشگاه‌ها و اقامت ترکیه

برای دانشجویان این کشور آزمونی به نام SAT General یا تست Scholastic Assessment Test در نظر گرفته شده است که آزمون استانداردی جهت ورود به کالج و برخی از دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی Undergraduate است. این آزمون شامل ریاضی، نگارش و درک مطلب است. زمان آن 45 دقیقه و هزینه شرکت در آن 50 دلار است. حداکثر نمره این آزمون 800 که میانگین نمره برای ریاضی 513، برای نگارش 487 و برای درک مطلب 497 است.

آزمون SAT Subject نوع دیگری از این آزمون است که در 5 رشته ریاضیات، تاریخ آمریکا و جهان، علوم و زیست‌شناسی، زبان‌های خارجی و ادبیات انگلیسی برگزار می‌شود. این آزمون هر ساله و در ماه‌های اکتبر، دسامبر، ژانویه، مارس، می و ژوئن ارائه می‌شوند.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : تبیلغات,خرید ملک در ترکیه,اقامت ترکیه,گردشگری, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 29 دی 1399 ساعت: 17:56

باطری ماشین هیوندا I10

در این مقاله از سری مقالات باتری کار به سراغ یکی از محبوب ترین شاسی بلند های بازار کشور رفته ایم و قصد داریم شما مخاطبین گرامی را با باطری ماشین هیوندا I10 آشنا کنیم. اگر قصد خرید باتری ماشین این شاسی بلند قدرتمند را دارید با ما همراه باشید.

باتری فابریک هیوندا I10 باتری های 50 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 50 است.

مشخصات فنی باطری هیوندا I10

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 50 آمپر

·        فضای جای گیری  19 * 17.5 * 21سانتی متر

هیوندای ای 10 کوچک ترین شرکت هیوندای است که اولین نسل آن در سال  2007 به تولید رسید. در سال 2011 نسل اول این خودرو تحت یک فیس لیفت قرار گرفت که تا حدودی چرهره زیباتری را برای این هاچبک کوچک به همراه داشت. نسل دوم هیوندای i10 که در سال 2013 جایگزین نمونه اولیه شد، اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2013 به معرض نمایش در آمد. پس از استقبال فراوان مشتریان ایرانی از محصولات متنوع شرکت هیوندای، در تابستان سال 1395 کرمان موتور طی قراردادی با هیوندای موفق شد، مجوز مونتاژ هیوندای ای 10 را در کنار مونتاژ سایر محصولات این کمپانی کره ای اخذ نماید. اولین نمونه های مونتاژی کرمان موتورز، از اوایل سال 1396 در اختیار خریداران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون همچنان مونتاژ این خودرو در سایت تولیدی کرمان موتور واقع در ارگ بم ادامه دارد.

قیمت باطری ماشین  هیوندای i10 به چند عامل بستگی دارد.

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندای i10 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باتری تیبا,باتری رنو مگان,باتری هیوندای i10, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 29 دی 1399 ساعت: 17:32

باطری ماشین برلیانس اچ 320

باتری فابریک برلیانس اچ 320  باتری های 60 آمپر  پایه کوتاه قطب چپ است است.

برای باطری ماشین برلیانس اچ 320 باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای برلیانس اچ 320 می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

قیمت باطری ماشین  برلیانس اچ 320 به چند عامل بستگی دارد.

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو برلیانس اچ 320 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 20:42

باتری تیبا

دقت کنید که چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید از باتری هایی با آمپر پایین تر استفاده نمایید.

بعد از بررسی باطری ماشین های مختلف در این مقاله به بررسی باتری تیبا می پردازیم که مشخصات باتری آن مشابه با باتری پراید بوده ولی برای سهولت شما عزیزان در قالب یک مقاله جداگانه به آن می پردازیم.

تیبا به عنوان اولین خودرو ملی گروه خودرو سازی سایپا، توانست در مدت زمان کوتاهی سهم قابل توجهی از بازار خودرو های داخلی با قیمت مناسب را به خود اختصاص دهد. حالا تیبا با دو مدل پر طرفدار در بازار به دنبال راهی برای جایگزین شدنش با پراید است.

خودرو تیبا متولد 1387 از گروه خودرو سازی سایپا و جایگزین خودرو ریو است. تیبا با عنوان مینیاتور معرفی و رونمایی شد اما به دلیل انتخاب نام غیر ایرانی آن، عنوان تیبا به معنی آهو برای آن انتخاب شد.

برای باطری ماشین  تیبا باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای تیبا می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیبا کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری تیبا شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باتری تیبا,باتری رنو مگان, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 131 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 19:16

باطری ماشین لیفان 820

باتری فابریک لیفان 820 باتری های 70 آمپر است

مشخصات فنی باطری لیفان 820

  • ولتاژ : 12 ولت
  • آمپراژ : 70  آمپر
  • چینش قطب ها : پایه بلند قطب راست

لیفان 820 یک سدان چینی نیمه لوکس است که نخستین بار در سال 2014 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی و در سال 2015 به بازار چین عرضه شد.  لبفان 820 با طراحی قابل قبول و ویژگی های فنی نسبتا خوب، یکی از محصولات تاریخ لیفان به شمار می رود.

لیفان 820 در سال 95 توسط کرمان موتور وارد بازار شد تا سهمس در کلاس خودرو های سدان نیمه لوکس داشته باشد. اما لیفان 820 به دلیل نقاط ضعفی که داشت در کنار قیمت بالا، نتوانست فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند.     

کمپانی لیفان دو موتور 1.8 و 2.4 لیتری را برای 820 در نظر گرفته که کرمان موتور ، موتور قدرتمند را برای بازار ایران در نظر گرفت که 2.4 لیتری و 4 سیلندر است و می تواند قدرتی معادل 158 اسب بخار و گشتاوری برابر با 221 نیوتن متر تولید کند.

برای باطری ماشین لیفان 820  باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای لیفان 820 می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان 820 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 18:30

باطری ماشین لیفان ایکس 50

باتری فابریک لیفان ایکس 50  باتری های 60 آمپر است که شرکت باتری کار محصولات زیر را پیشنهاد می کند

مشخصات فنی باطری لیفان ایکس 50

  • ولتاژ : 12 ولت
  • آمپراژ : 60  آمپر
  • چینش قطب ها : پایه کوتاه  قطب چپ

لیفان x50 از آن دسته هاچ بک های شبیه کراس اوور است که توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه شد.

این خودرو مجهز به امکانات رفاهی مانند سیستم ISOFIX ، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی، رینگ آلمینیونی، سان روف و رینگ 15 اینچ آلمینیومی بوده و در مقایسه با قیمت عرضه شده سطح رفاهی بسیار بالایی دارد. لیفان ایکس 50 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری به قدرت 102 اسب بخار نیرو دریافت می کند. گشتاور حاصل از این پیشرانه نیز معادل 133 نیوتن متر است. ظرفیت باک سوخت لیفان ایکس 50 برابر 42 لیتر بوده و میزان مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی برابر 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر است. وزن نسخه مجهز به گیربکس دستی برابر 1150 کیلوگرم و نسخه اتومات معادل 1175 کیلوگرم است.

برای باطری ماشین ایکس 50 باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای لیفان ایکس 50  می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان  ایکس 50  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود. برای خرید باتری ماشین می توانید به صورت تلفنی و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 169 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 20:12

خرید ملک در ترکیه

اولین قدم برای مهاجرت به ترکیه داشتن خونه ای مناسب برای زندگی است که مسکن مورد نظر می تواند به صورت اجاره ای یا خرید املاک در ترکیه باشد.

خرید ملک در ترکیه، قوانین خاص خود را دارد. اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستنید می بایستی قوانین لازم در خصوص خرید ملک در ترکیه برای اتباع خارجی را بدانید. زیرا که بر اساس قوانین جدید خرید خانه در ترکیه شهروندان برخی از کشورهای اجازه خرید و فروش ملک در ترکیه را ندارد. البته لازم به ذکر است که ایرانیان می توانند به راحتی اقدام به خرید و فروش ملک در ترکیه نمایند.

مزایای خرید املک در ترکیه

  1. قیمت مناسب تر خانه در ترکیه نسبت به ایران
  2. تبدیل سرمایه شما از ریال به لیر
  3. امکان کار یا تاسیس شرکت در ترکیه با داشتن اقامت این کشور
  4. در اختیار داشتن پاسپورت ترکیه، به عنوان یکی از 30 پاسپورت برتر جهان
  5. وجود خدمات خوب بیمه و درمان تقریبا رایگان برای دارندگان اقامت ترکیه

خرید ملک در ترکیه در کدام شهر مناسب است

خرید خانه در استانبول:

در واقع استانبول پر جمعیت ترین شهر کشور ترکیه است و حدود 20 میلیون مفر جمعیت دارد و قلب تجارت و کسب کار کشور ترکیه است آن جریان دارد. اگر قصد خرید در استانبول را دارید و نمی خواهید در اطراف شما بومی نشین باشد بهترین انتخاب محلات غرب استانبول خواهد بود محلاتی همچون بیلیک دوزو، باهچه شهیر و اسنیورت است.

نکاتی که در خرید خانه در ترکیه حتما باید مد نظر داشته باشید:

ملک دارای سند رسمی معتبر باشد. در ترکیه سند را تاپو می نامند و سند برای هر ملک همیشه مهم بوده است، توجه کنید که در ترکیه دو دسته تاپو داریم، تاپو قرمز و تاپو آبی، ملکی که شما بعنوان خریدار خارجی خرید می کنید حتما باید تاپو قرمز بود و فیلد کات ملکیت آن تکمیل شده باشد که توضیحات کامل تاپو قرمز در مقاله ای جداگانه برای شما تشریح کرده ایم.

شما حتما قبل از خرید یک فتوکپی از سند دریافت کنید و کلیه استعلامات لازمه را از شهرداری، بانک و یا اداره مالیات بگیرید تا در آینده به مشکل برنخورید.

تا جایی که میشود ملکی را خریداری کنید که کامل و آماده تحویل باشد در غیر این صورت تمامی اقدامات از قبیل سند و قرارداد اتمام کار و ... را طی یک قرارداد رسمی مشخص کنید .

از شرکت یا املاکی که خرید را انجام می دهید دارای مجوز رسمی از دولت ترکیه باشد.

خرید خانه را شما میتوانید مستقیم از فروشنده، بانک، شرکت سازنده(انشعات)، دفاتراملاک انجام دهید.

اگر خرید را مستقیم از فروشنده انجام دهید شما هزینه ای بعنوان کمسیون دیگر نخواهید داشت.

خرید از شرکت های سازنده یا همان انشعات در ترکیه که اکثر مواقع مبلغی بعنوان کمسیون نداره مگر اینکه از طرف نماینده فروش معرفی بشوید.

میانگین کمسیون پرداختی شما بعد از خرید 4% از مبلغ کل می باشد که اصولا توافقی هست و بین طرفین قابل مذاکره می باشد.

حتما اگر زبان ترکی را نمی دانید با وکیل خود و یا شخصی که ترکی را می داند برای قرارداد حاضر بشوید.

اگر مبلغی را بعنوان پیش پرداخت قرار به پرداخت شد حتما از طریق نوتر(دقاتر اسناد رسمی) امور اداری آن را انجام دهید.

با توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم به این نکته میرسیم که خرید خانه در شهرهای بزرگ ترکیه نیازمند داشتن اطلاعات دقیق و حضوره فیزیکی شما در محل می باشد، هموطنان عزیز کشور ترکیه از نظره ساختار شهری و نوع ساخت و ساز و معماری با ایران متفاوت میباشد پس حتما برای خرید در شهر مورد نظر حضور پیدا کنید.

برای دانستن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

http://yardimet.ir/cat/%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید املاک در ترکیه,گردشگری,تبلیغات,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 177 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 3:20

باطری ماشین لیفان 620

باتری فابریک لیفان 620 باتری های 70 آمپر است که شرکت باتری کار محصولات سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) و آکو باتری(کارپیل) را برای این خودرو پیشنهاد می کند

مشخصات فنی باطری لیفان 620

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 70  آمپر

برای این که از باتری های دیگر این نوع شرکت(لیفان) اطلاع داشته باشید می توانید سری به مقاله انواع باطری ماشین لیفان بزنید

لیفان 620 یک خودرو سدان چینی است که از سال 2012 در کشور چین به تولید می رسد. 620 در بازار ایران توسط کرمان موتور تولید و عرضه می شد اما تولید آن مدتی قبل خاتمه یافت.

این خودرو با موتور 1600 سی سی طراحی شده است. شرکت کرمان خودرو اقدام به تولید این خودرو در ایارن کرد که لیفان 620 را در دو مدل با موتور های 1600 و 1800 کرد که البته بعد ها تولید آن متوقف شد. و لیفان 620 1800 در ظاهر و داخل و اپشن هیچ فرقی با هم ندارند و فقط مشخصات فنی آن ها متفاوت است. هر دو مدل نیز از یک گیربکس 5 سرعته خطی برای انتقال قدرت استفاده می کنند.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان 620 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت: 17:37